Que és INDIBA?

És una eina terapeutica que utilitza la tecnologia de la radiofreqüència monopolar CAP/RES 448 KHz .

Aquesta,  genera efectes tèrmics i subtèrmics que acceleren la recuperació dels teixits. Activa els mecanismes naturals del cos per regenerar-se i rehabilitar-se, a través de la bioestimulació cel.lular, la millora del reg sanguini i el alleugerament del dolor.

Al treballar en un circuit tancat, ens permetrà arribar a grans profunditats on les nostres mans i altres modalitats terapeutiques no arriben.

No només és útil en la rehabilitació i la recuperació de lesions, sino que també millora el rendiment dels nostres atletes i la qualitat de vida en cavalls d'avançada edat.

Tractament, rehabilitació de lesions i maneig del dolor

La radiofreqüència ens ajuda a tractar lesions agudes, subagudes i cròniques, escurçant els temps de recuperació i disminuint el dolor, gràcies a les seves propietats bioestimuladores i analgèsiques.

Alhora de tractar lesions, el maneig del dolor és un dels principals objectius en el nostre tractament, sobre tot en pacients amb malalties degeneratives cròniques que cursen amb dolor.

Objectius i beneficis:

- Accelera la recuperació de les lesions musculoesqueletiques (tendinitis, bursitis, desmitis, artritis, desgarraments musculars,...)

- Tractament de lesions en zones molt profundes, on les nostres mans i altres teràpies no arriben (articulació sacroiliaca).

- Recuperació postquirurgica (inclús amb amb la presència de material de osteosíntesis i implants metàlics)

- Cicatrització de ferides

- Flexibilitza els teixits tous (músculs, tendons i lligaments)

- Drenatge limfàtic

-Drenatge d'edemas

- Antiinflamatori i analgèsic

Millora el rendiment i ajuda a prevenir lesions

La radiofreqüència, juntament amb altres tècniques, es poden utilitzar per prevenir lesions i per mantenir en les condicions físiques i mentals del nostre atleta el màxim de temps possible.

És una teràpia molt útil tant abans del entrenament (per ajudar a precalentar) com després del exercici (per prevenir  les agulletes i la fatiga muscular)

- Millora el flux sanguini als teixits permetent un major aport de nutrients i de oxigen.

- Millora la flexibilitat dels teixits.

- Millora el rang de moviment.

​- Drenatge dels catabolits (àcid làctic causant de les agulletes)

- Tractament de contractures i rigidesa muscular

- Relaxació muscular